برج اطلس کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج اطلس کیش یکی از مکان های بسیار آرام و مدرن برای زندگی می باشد و همین موضوع سبب شده تا به سرعت در میان کیشوندان محبوب شود و اکثر واحدهای آن در کسری از  ثانیه به فروش برسد. این برج در زمینی به مساحت 3350 متر مربع با زیربنای حدودی 18500 متر مربع در 16 طبقه ساخته شده است. ما در این قسمت می خواهیم یکی از برج های عالی جزیره که برای سرمایه گذاری و زندگی بسیار مناسب می باشد معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

برج اطلس کیش

موقعیت مکانی برج اطلس کیش

برج اطلس کیش در فاصله بسیار نزدیکی به میدان پرشین گلف و در مجاورت برج مسکونی میکا کیش قرار گرفته است. این برج یکی از بهترین موقعیت های مکانی را دارا است و ساکنان این برج با 3 دقیقه پیاده روی می توانند به راحتی به پلاژ آقایان و دریا برسند، همچنین مرکز پینت بال کیش در کنار ساختمان اطلس است و بدون صرف وقت می توانید به راحتی با دوستان و آشنایان خود در این مجموعه مسابقه بگذارید. ما موقعیت مکانی این برج را در ادامه برای شما قرار داده ایم که با کلیک بر روی نقشه می توانید به راحتی آن را مشاهده کنید.

طراح برج اطلس کیش

جالب است بدانید که طراحی اولیه این برج در قالب مسابقه میان مشاوران خبره انجام شده است و این طرح ها برای انتخاب برنده در نمایشگاه های صنعت ساختمان کیش در معرض دید عموم قرار گرفت و حجم زیبای کنونی همان طرحی است که بازدید کنندگان و داوران آن را انتخاب کرده اند. حساسیت های طراحان موجب شده است که همه مقررات ملی ساختمان، الزامات عمومی ساختمان در طراحی پنجره ها و جان پناه ها و نصب علائم و تابلو ها برای ساخت مجتمع اطلس به دقت رعایت شود.

عکس واحدهای برج اطلس کیش

آزمایش های بتن و مصالح فلزی، تست جوشکاران، رنگ آمیزی اسکلت برای مقابله با خوردگی، اجرای پوشش های محافظ اسکلت فلزی ساختمان در برابر حریق و حتی رنگ آمیزی اسکلت زیرسازی نما از دیگر قوانینی می باشد که در این پروژه به دقت بر رعایت آن نظارت شده است.

برج اطلس کیش

پلان برج اطلس کیش

همانطور که گفته شد برج اطلس کیش 16 طبقه می باشد که در طبقه حدود 8 واحد با پلان کلی شکل زیر وجود دارد:

پلان کلی برج اطلس کیش

عکس از نمای بالا برج اطلس کیش

پلان های این برج دارای نقشه متفاوت و همچنین متراژ های متنوعی می باشند که کیش میزبان برای هر واحد سه نوع واحد: نقشه برج به طور کلی، پلان واحد به صورت ایزومتریک و پلان نمای بالا را قرار داده است که می توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده نمایید.

  • پلان واحدهای یک خوابه برج اطلس کیش

واحدهای یک خوابه برج اطلس کیش

پلان واحدهای یک خوابه مجتمع مسکونی اطلس کیش

  • پلان واحدهای دو خوابه برج اطلس کیش

واحدهای دو خوابه برج اطلس کیش

واحدهای برج اطلس کیش

اتاق برج اطلس کیش

اتاق های برج اطلس کیش

پلان برج اطلس کیش

پلان برج اطلس کیش

واحدهای برج اطلس کیش

واحدهای برج اطلس کیش

ویژگی های منحصر به فرد برج اطلس کیش

یکی از مسائلی که برای اکثر افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مشخصات برج و یا مجتمع مسکونی می باشد زیرا این مورد مستقیما با جان مالکین در ارتباط می باشد به همین منظور ما می خواهیم در این قسمت امکانات برج اطلس را که سبب می شود آرامش را به شما و خانواده عزیزتان هدیه کند معرفی کنیم این مشخصات شامل موارد زیر می باشد:

پوشش مقاوم و ضد حریق برج اطلس: پوشش های ضد حریق منجر می شود تا مقاومت ستون های سازه در برابر تنش های حرارت زیاد شود این کار علاوه بر پایدار نگه داشتن سازه کمک میکند تا افراد فرصت بیشتری برای گریز و نجات داشته باشند.

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان: سیستم مدیریت ساختمان مبتنی بر رایانه ی مرکزی است و تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان را پایش، کنترل و مدیریت می کند.

آتش نشان هوشیار: این سیستم برای بالا بردن امنیت مالکین ساختمان می باشد که با استفاده از ویژگی سیستم حریق در اسرع وقت کنترل می شود و از میزان خسارت رساندن به ساختمان تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.

سیستم نورپردازی نما: نمای ساختمان یکی از ویژگی هایی است که سبب زیبایی سازه می شود و تاثیر بسیار زیادی در ایجاد شکل گیری حال و هوای فضای شهرها دارد به همین دلیل برج اطلس کیش نورپردازی مدر و شیکی دارد و می توانید معماری زیبای این ساختمان را در شب به خوبی مشاهده نمایید.

برج اطلس کیش 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/18 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 4649 بازدید 4 پسند

سوالات متداول درباره برج اطلس کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.