logo

با عرضه کنندگان قلیان در کیش برخورد می شود

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی نیروی انتظامی کیش، خبر برخورد قاطعانه و جدی با واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان در جزیره کیش را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، سرگرد سلیمی در گفتگوی خبری صدا و سیما بیان کرد: بیشترین موارد رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مسافران و گردشگران به دلیل آگاهی نداشتن از قوانین و مقررات در جزیره کیش ثبت شده است.

گفتگوی سرگرد سلیمی
ایشان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش یکی از ماموریت های اولویت دار نیروی انتظامی  مقابله با ویروس کرونا و برخورد جدی با افرادی است که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.
سرگرد سلیمی گفت: عمده تخلفاتی که در ایام تعطیلات در جزیره کیش حادثه ساز بودند، بیشتر از سوی مسافران به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات بوده است.

ممنوعیت قلیان
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی نیروی انتظامی اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در جزیره کیش لازم است صنوف اجاره دهنده خودرو در جزیره کیش، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری در جزیره کیش را به اجاره گیرندگان ارائه دهند.
سرگرد سلیمی بیان کرد: با هماهنگی دادستان کیش و تاکید به برخورد با عرضه قلیان در سواحل و رستوران های کیش، با افراد متخلف برخورد جدی و اعمال قانون می شود.

ممنوعیت قلیان
ایشان اضافه کرد: در صورت دریافت گزارش از سوی ساکنان و گردشگران مبنی بر عرضه قلیان در سواحل و رستورانها، ماموران اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی با واحدهای متخلف و رستوران ها برابر با قانون برخورد خواهند کرد.
 

دسته ی اخبار کیش 1400/01/17 میترا امیری 0 نظر 2784 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره با عرضه کنندگان قلیان در کیش برخورد می شود

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.