معرفی انواع اتاق در هتل ها

یکی از دغدغه های که اکثر ما به هنگام رزرو هتل با آن رو به رو هستیم عدم اطلاعات کافی راجب نوع هتل ها می باشد که حتی گاهی اوقات سبب می شود تا ما دچار سردرگمی شویم و یا انتخاب های اشتباهی داشته باشیم، بنابراین برای جلوگیری از این امر، ما قصد داریم که در این قسمت تمامی اتاق های هتل ها را برای شما شرح دهیم و شما را با تمامی امکانات و تفاوت های آنان با یکدیگر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

  • اتاق تک نفره و یا سینگل(Single)

اتاق سینگل و یا یک نفره به نسب سایر اتاق های هتل که ظرفیت بیشتری دارند، کوچکتر می باشد و معمولا فضای آن بین 37 تا 45 متر می باشد و از تخت های تک نفره با سایز کوچک برای این اتاق ها استفاده می شود، اگر شما می خواهید به صورت تکی به سفر بروید پیشنهاد میکنیم برای آنکه هزینه های شما کاهش پیدا کند از این اتاق ها استفاده کنید.

اتاق سینگل

  • اتاق دو نفره

اتاق های دو نفره به دو دسته دبل و تویین تقسیم می شود، اگر تفاوت این دو نوع اتاق را با یکدیگر نمی دانید ادامه مطلب را بخوانید.

اتاق دو نفره(Double)

اتاق دبل اتاقی است که داخل آن تخت بزرگ دو نفره به یکدیگر چسبیده وجود دارد و مناسب زوج ها می باشد، ما این اتاق را به افرادی که با همسران خود به سفر می آیند پیشنهاد میکنیم. 

اتاق دو نفره کیش

اتاق دو نفره تویین(Twin)

اتاق تویین تمامی امکانات اتاق دبل را دارا می باشد، اما توجه داشته باشید که در اتاق دبل تخت ها به صورت مجزا هستند و مانند اتاق تویین به یکدیگر نچسبیده اند.

اتاق دونفره

  • اتاق های سه نفره یا triple

این اتاق ها مناسب سه نفر می باشد و به سه نفره تریپل معروف است، چیدمان این اتاق ها به 2 صورت می باشد، بنابراین توجه داشته باشید که پیش از رزرو اتاق های سه نفره triple کدام نوع آن را انتخاب می کنید!

  1.  چیدمان برخی از اتاق های سه نفره هتل به صورت، سه تخت تک نفره می باشد و گاهی نیز در این اتاق ها دو عدد سرویس بهداشتی قرار دارد.
  2. غالب اوقات چیدمان اتاق های سه نفره به صورت یک تخت دو نفره و یک عدد تخت یک نفره می باشد، این اتاق های در میان خانواده ها بسیار محبوب می باشد.

لازم به ذکر است این اتاق ها نسبت به اتاق های دو نفره و یا سینگل متراژ بیشتری دارند و در ثانی از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

اتاق سه نفره مجزا

اتاق سه نفره کیش

  • اتاق های چهار نفره(Quad)

اتاق های 4 نفره یکی از اتاق هایی است که به نسبت سایر اتاق های هتل، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، این اتاق ها با ظرفیت 4 نفر دو نوع چیدمان تخت دارند، یکی به صورت دو تخت 2 نفره و دیگری به صورت 4 تخت تک نفره، این اتاق ها به دلیل اینکه متراژ بسیار بالایی دارند برای جامعه هتلداران زیاد به صرفه نمی باشد بنابراین در کمتر هتلی میتوانید نام این اتاق ها ببینید و یا رزرو کنید.

اتاق چهار نفره کیش

  • سوییت ها

یکی از کامل ترین اتاق ها در تمامی هتل ها، اتاق سوییت می باشد و به دلیل اینکه چندین اتاق را به همراه امکانات رفاهی دارا می باشند، بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند مکان اقامتی آنان شبیه به خانه های لوکس باشد، چیدمان سوئیت ها به دو نوع زیر تقسیم شود.

  1. سوییت های معمولی: این سوئیت های طبقه دوم ندارند.
  2. سوییت های دوبلکس: این سوییت ها دوبلکس هستند و تمامی امکانات رفاهی نیز مجزا در طبقه بالایی وجود دارد. این سوییت ها در جزیره کیش در هتل شایان و یا هتل فلامینگو کیش مشاهده میشود.

لازم به ذکر است که اگر شما تمایل به رزرو سوییت ها دارید و تعداد همراهان شما کم می باشد، می توانید سوئیت های کوچک که به مینی سوئیت معروف هستند را انتخاب کنید.

سوئیت دوبلکس کیش

  1. سوییت پرزیدنتال یا رویال

بزرگ ترین، زیباترین و شاهانه ترین سوییت ها سوییت های پرزیدنتال می باشد این اتاق ها علاوه بر اینکه متراژ بسیار بالایی دارند امکانات بسیار خوبی مانند : دکوراسیون ویژه ، پیشخدمت شخصی، استخر روباز، تخت خواب های کینگ سایز و ...  دارند و زمانی که شما در این اتاق ها اقامت دارید حس بسیار ملموسی در شما به وجود می آید.

اتاق پرزیدنتال کیش

  1. سوییت اداری

برخی از افراد به دلیل جلسات کاری مجبور به سفر می شوند، بنابراین به موجب اینکه زمان کافی برای استراحت ندارند، مایل هستند که در مدت زمان کم که در سفر هستند کارهای خود را انجام دهند، پیشنهاد ما به اینگونه افراد اقامت در اتاق های اداری می باشد، این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: میز، صندلی، اینترنت، کامپیوتر، خط ثابت تلفن همراه و ... را هستند. 

  • فیستا سوییت

این اتاق ها برای برگزاری مراسم عروس می باشد ولی متاسفانه فیستا سوییت ها علاوه بر اینکه بسیار کمیاب هستند هزینه رزرو بسیار بالایی نیز دارند به همین دلیل در ایران کمتر مورد استفاده قرار  میگیرند.

فیستا سوییت

  • کابانا

اگر چه که این اتاق ها به اندازه سوییت های گران قیمت نیستند اما دومین اتاق محبوب بعد از سوییت ها می باشند و یکی از لوکس ترین و محبوب ترین اتاق ها در میان افراد لاکچری، اتاق های کابانا است. این اتاق ها متراژ بالای 30 متر مربع دارند و به اتاق های استخردار معروف هستند، تنها ویژگی این اتاق ها که سبب شده است تا با سایر اتاق های هتل متفاوت باشد ماهیت استخردارشان است. 

کابانا در کیش

اتاق های کابانا در جزیره کیش هیچکدام استخر ندارند و تنها ویژگی که این اتاق ها دارند این است که این هتل ها تنها در طبقه همکف می باشند و دسترسی بسیار راحتی با استخرها دارند، اما لازم به ذکر است که تنها هتل داریوش دارای حمام در تراس( حمام سانروف) است.

کابانا در کیش

  • اتاق کانکت یا متصل

یکی از اتاق هایی که در میان خانواده های پر جمعیت و یا خانواده هایی که می خواهند اتاق آنان از یکدیگر جدا باشد، ولی گاهی با هم در ارتباط باشد، اتاق کانکت است، بر روی دیوار این دو اتاق چسبیده به یکدیگر دری قرار دارد که می توانید با یکدیگر به راحتی رفت و آمد کنید و دیگر نیازی نیست که به بیرون از اتاق های خود و درون سالن بروید.

همانطور که می دانید در تمامی هتل های ایران یکی از قوانین مهم آن این است که تمامی افراد خانواده با یکدیگر محرم باشند اما گاهی اوقات و به هنگام سفر پیش می آید که چند خانواده با یکدیگر سفر کنند، ولی به دلیل محدودیت نمی توانند اتاق رزرو کنند، بنابراین پیشنهاد ما به این گونه افراد اتاق های کانکت است.

اتاق کانکت هتل لیلیوم در کیش

یکی از اتاق های کانکت در کشور عزیزمان مربوط به هتل لیلیوم واقع در جزیره کیش می باشد، که همین دلیل باعث شده است که این هتل در میان افرادی که میخواهند به صورت گروهی به جزیره کیش سفر کنند محبوب شود، چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل مجهز دارید اینجا کلیک کنید.

اتاق کانکت لیلیوم کیش

  • ویلا

یکی از مجهزترین اتاق های هتل ها، ویلا می باشد، این ویلاها مانند یک هتل مستقل لاکچری عمل می کند و انواع مختلفی دارد، برخی از امکانات آن مانند: بالکن، استخر، جکوزی، سونا، حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

ویلا در کیش

این ویلا ها در ایران مخصوصا در جزیره کیش دارای اتاق های مخصوص افراد معلوم هستند که room for disabled نام دارد، یکی دیگر از تفاوت های این ویلاها این است که اتاق سیگار دارند و مسافرین سیگاری مجاز هستند که در بالکن آن سیگار بکشند. هتل فلامینگو در جزیره کیش به دو صورت ویلایی و هتلی ساخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.

هتل فلامینگو کیش

  • آپارتمان

اگر سفر شما طولانی مدت است، پیشنهاد میکنیم که هتل آپارتمان ها را انتخاب کنید، زیرا آپارتمان ها تمامی امکانات رفاهی شامل: اتاق خواب، نشیمن، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی دارند. اگر چه آپارتمان ها ماهیت کوچکی دارند اما در عوض کاربردهای بی نظیری دارند که هر فرد را از تمامی نیازها مبرا می کند، این ویلاها هزینه اقامت بسیار کمتری دارند.

هتل آپارتمان در کیش

این اتاق ها در جزیره کیش با متراژ های کوچک و با ظرفیت 2 نفر در اختیار افراد قرار می گیرد، اگر چه که می توانید هتل آپارتمان های با ظرفیت بالاتر را با کمی جستجو بیابید و به راحتی و با پرداخت هزینه بسیار مطلوب اقامت دلنشینی را داشته باشید.

  • استودیو

این اتاق ها نیز برای افرادی ساخته شده است که دائما مشغله کاری دارند و دارای متراژ بسیار کم با امکانات ویژه می باشند، اگر چه که استودیو برای خوش گذرانی های سفر به هیچ عنوان مناسب نیست اما آرامش بسیار کافی را برای انجام کارها به شما هدیه خواهد کرد.

سخن آخر

اکثر این اتاق ها در هتل های جزیره کیش موجود می باشد، اگر تمایل دارید به جزیره کیش سفر کنید، پیشنهاد می کنیم برای آنکه اتاقی باب میل خود رزرو کنید با اپراتور های کیش میزبان برای مشاوره ای رایگان و کامل در ارتباط باشید.


خواندن این محتواها پیشنهاد می‌شود:

دسته ی گردشگری 1399/09/29 نویسنده : فائزه عین آبادی 2 نظر 3003 بازدید 4 پسند

سوالات متداول درباره معرفی انواع اتاق در هتل ها

نظرات کاربران

آیکون کاربربیژن | 1401/08/04
0

کدام هتل های کیش اطاق سینگل دارند؟

مشاهده بیشتر ...
آیکون کاربرامیرخان | 1400/07/20
0

توضیحاتی که برای اتاق تویین داده شده اشتباه است و برعکس نوشته شده.

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.