کنسرت امیر عباس گلاب در کیش : بیوگرافی ، آهنگ و برنامه کنسرت ها

جدیدترین لیست کنسرت های امیرعباس گلاب در کیش 1402

امیرعباس گلاب فعلا برنامه ای در کیش ندارد.

جهت خرید بلیط کنسرت امیرعباس گلاب با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

کنسرت

قوانین خرید بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد

قیمت جایگاه:

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  1. ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  2. ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  3. ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقشه سالن کنسرت هال مریم کیش:

سالن کنسرت هال مریم کیش

جهت خرید بلیط کنسرت امیرعباس گلاب با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

خرید بلیط کنسرت بهنام بانی 12 دی کیش

خرید بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی کیش


امیر عباس گلاب آهنگساز، نوازنده و خواننده موسیقی سبک پاپ و راک است که از سال 1386 فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است.

امیر عباس گلاب

بیوگرافی شخصی امیر عباس گلاب

امیر عباس گلاب در 24 آبان ماه سال 1365 در تهران متولد شده است و از سن 7 سالگی موسیقی را در نزد پدر با آواز سنتی آغاز کرد. او فارغ التحصیل آکادمیک رشته موسیقی است و از کودکی علاقه مند به خوانندگی بوده است.
او علاقه زیادی به سوار کاری دارد و بریکا نام یکی از اسب های اوست که آن را دختر سوم خود می داند. او تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

پدر و مادر امیر عباس گلاب

بیوگرافی هنری امیر عباس گلاب

امیر عباس گلاب از سن 14 سالگی موسیقی را با نواختن گیتار شروع کرد و به سبک پاپ گرایش پیدا کرد، پس از مدتی با آقای فرمان فتحعلیان آشنا شد و دیدگاهش به موسیقی تغییر یافت، بعد از آن آموزش گیتار فلامنکو را آغاز کرد و پس از آن شروع به ترانه سرایی و آهنگسازی کرد.
او نزد محمد نوری کار خوانندگی خود را آغاز کرد، اولین تک آهنگ امیر عباس گلاب با نام ( فقط برو) در سال 1386 ارائه شد. او سبک پاپ خود را تغییرات جزئی داد و به سبک پاپ راک روی آورد و در حال حاضر در سبک اصلی او پاپ است و در سبک راک نیز هم فعالیت می کند. 

امیر عباس گلاب

اولین آهنگ؛ فقط برو

آهنگ فقط برو اولین آهنگ امیر عباس گلاب است که در ابتدا قرار نبود پخش شود، این قطعه بر اثر یک اتفاق ساخته شد و پس از ضبط آن و استقبال افرادی که آن را شنیدن، تصمیم بر پخش آن گرفته شد.

دومین آهنگ؛ توبه کم

امیر عباس گلاب گفته است که حدود 10 سال پیش از طریق یکی از دوستان با خانمی که مدتی در کما بوده است، آشنا می شود، ایشان بعد از بهبودی دچار تغییر شده و به کار می پردازند، پس از شنیدن داستانش با محتوای آن ارتباط برقرار کردند و از او خواسته شد، قطعه ای با این مضمون بخواند.
جالب است بدانید که امیر عباس گلاب در این مورد می گوید: من مدتی خواب درستی نداشتم و فقط کابوس های وحشتناک بود، بعد از خواندن این قطعه آرامش نسبی برای من اتفاق افتاد و باعث شد آن را پخش کنم.

امیرعباس گلاب

آهنگ های امیر عباس گلاب

امیر عباس گلاب در سال 1387 تیتراژ سریال پر بیننده ی ستایش را با ترانه علیرضا آذر، تنظیم سعید شمس و ملودی خودش اجرا کرد، بعد از پخش تیتراژ این سریال امیرعباس گلاب شناخته شد و شروع به پخش تک آهنگ های رسمی خود مانند: 
(قدم)، ( هوس کردم) و (خدایا کجایی) و ... را منتشر کرده است، همچنین با ساخت سریال ستایش دو امیرعباس برای بار دوم دعوت به همکاری در این پروژه شد و آهنگی زیباتر از تیتراژ ستایش یک را با ترانه مریم دلشاد، تنظیم سعید شمس و ملودی امین قباد اجرا کرد.

آلبوم امیر عباس گلاب

امیرعباس گلاب نخستین آلبوم خود را با نام (قله) شامل 14 ترک در خرداد ماه سال 1398 منتشر کرده است، در ساخت و انتشار این آلبوم از ترانه سرایان، آهنگسازان، نوازندگان و تنظیم کنندگان توانا استفاده شده است.

سبک موسیقی  و کلمه خدا در آثار امیر عباس گلاب

در تمام کارهایی که تا به امروز او خواننده و منتشر کرده است، کلمه خدا وجود دارد، امیر عباس گلاب می گوید: در تمام کارهای من نام خدا وجود داشته و من در فضای عرفانی موسیقی خود را ادامه می دهم و نمیدانم چه افرادی این حال و هوا را دوست دارند، به نظر من موسیقی نوعی عشق و احساس است و من حس عرفانی آن را دوست دارم.

امیرعباس گلاب

حضور امیر عباس گلاب در برنامه تلویزیونی

امیر عباس گلاب در فروردین ماه سال 1397 مهمان برنامه دورهمی شد که در این برنامه قطعات زیبایی اجرا کرد. مصطفی زمانی بازیگر توانا و هنرمند کشور نیز در آن شب با امیر عباس گلاب در برنامه دورهمی حضور داشت.

کنسرت های امیر عباس گلاب

اولین کنسرت امیر عباس گلاب به رهبری مهیار رضوان در 9 مرداد ماه سال 1396 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، پس از آن در شهرهای دیگر نیز کنسرت های متعدد برگزار کرد که با استقبال خوبی از سوی مردم و طرفداران روبرو شد.

امیرعباس گلاب
کیش از شهرهایی است که میزبان خوانندگان مختلف برای اجرا کنسرت می باشد، اگر شرکت در کنسرت ها از علایق شما محسوب می شود، با مراجعه به سایت کیش میزبان می توانید از نخستین افرادی باشید که بلیط کنسرت خوانندگان محبوب خود را رزرو می کنید، همچنین از این سایت می توانید به آسانی تور کیش دلخواه را رزرو نمایید.

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1399/12/04 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 2347 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره کنسرت امیر عباس گلاب در کیش : بیوگرافی ، آهنگ و برنامه کنسرت ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.