اجاره خانه در کیش

جزیره کیش از گذشته تا به امروز همواره مورد توجه افراد مختلف بوده است، امکانات و تجهیزات گوناگون اقامتی و رفاهی در جزیره به دلیل روند افزایشی مسافرت و مهاجرت به این جزیره پیوسته در حال گسترش و توسعه می باشند و همین امر باعث لزوم ایجاد مکان هایی برای سکونت و اقامت علاوه بر هتل ها با توجه به شرایط افراد مختلف با سلایق و نیازهای متنوع متعدد در جزیره شده است.

اجاره خانه در کیش

به طور کلی افرادی که برای اقامت در کیش نیازمند به اجاره خانه هستند را می توان در گروه های زیر دسته بندی کرد:

  • کیشوندان یا ساکنین جزیره
  • افرادی که برای طولانی مدت در جزیره به دلایل مختلف همچون تحصیل، کار، درمان و ... حضور دارند
  • مسافران و گردشگران

لازم به ذکر است که قیمت خرید خانه در جزیره کیش بسیار بالا است و امکان خرید خانه های مسکونی از توان مالی اقشار متوسط جامعه خارج است، بنابراین آنان که نیاز به مکانی برای سکونت، زندگی و یا اقامت کوتاه مدت و مقرون به صرفه دارند، اجاره خانه گزینه ای مطلوب و ایده آل محسوب می شود.

اجاره خانه در کیش

معیارهای طبقه بندی خانه اجاره ای در کیش

در کیش نیز مانند سایر شهرهای کشور خانه هایی با امکانات مختلف در نقاط مختلف جزیره به اجاره داده می شود و افراد با توجه به نیاز و بودجه خود خانه مورد نظر را اجاره می کنند، غالبا برای تقسیم بندی خانه ها چند ملاک اصلی وجود دارد که هر کدام به زیرشاخه های متعدد تفکیک می شوند، در جدول زیر به بررسی آنها می پردازیم:

ردیف معیار طبقه بندیتوضیحات
1نوع خانهواحدآپارتمانی، ویلا، سوئیت
2امکاناتمبله با امکانات کامل رفاهی، بدون امکانات و خالی
3مدت زمان اجارهکوتاه مدت (روزانه)، بلند مدت (غالبا یکساله)
4موقعیت مکانیداخل شهر، نوار ساحلی
5متراژ1 خوابه تا 3 خوابه، دئبلکس و ....

انواع خانه در کیش

همانطور که در بالا اشاره شده خانه های متنوع در جزیره کیش اجاره داده می شوند که هر کدام ویژگی و مزایای خاص دارند و در این مقاله به بررسی اجمالی در مورد واحدهای اقامتی و مسکونی مختلف می پردازیم:

آپارتمان

آپارتمان های متنوع و متعدد در جزیره کیش برای اجاره وجود دارند، این آپارتمان ها می توانند در برخی موارد مجلل، لوکس و دوبلکس با متراژ بسیار بالا و امکانات رفاهی منحصر به فرد باشند و برخی آپارتمان های کوچک و تک خوابه با امکانات رفاهی محدود و اساسی که افراد با توجه به نیاز و همچنین بودجه ای  که در نظر گرفتن آپارتمان دلخواه خود را رزرو می نمایید.

اجاره خانه در کیش

سوئیت

سوئیت ها واحدهای اقامتی بسیار کوچک و جمع و جور هستند، در سوئیت ها با باز کردن در شما وارد پذیرایی می شوید، بیشتر سوئیت ها آشپزخانه ندارند یا اگر داشته باشند بسیار کوچک و در حد نیاز است، سوئیت ها نیز همچون آپارتمان ها انواع مختلف دارند، شامل دوبلکس، اداری و بدون اتاق خواب و ...
سوئیت ها با متراژ بالا و با امکانات رفاهی ایده آل نیز در جزیره وجود دارد که با توجه به هزینه ای که می خواهید برای اقامت پرداخت کنید می توانید سوئیت خود را رزرو نمایید، جالب است بدانید در اکثر موارد اجاره سوئیت ها کم تر از اجاره هتل ها می باشند.

اجاره خانه در کیش

ویلا

ویلا از نوع واحدهای اقامتی است که بسیار مورد توجه افراد دوستدار طبیعت با امکانات رفاهی مطلوب می باشد، در ویلاها می توانید از هوای پاک و مطبوع جزیره لذت ببرید و همچنین از تماشای طبیعت و آب های نیلگون خلیج فارس سرشار از آرامش شوید، و یلاها غالبا از امکانات رفاهی کافی و مناسب برخوردارند، استخرها یکی از مواردی است که برای اجاره کنندگان ویلاها  بسیار حائز اهمیت و مورد توجه می باشد.

اجاره خانه در کیش

آیا امکان اجاره خانه در کیش به صورت آنلاین وجود دارد؟

همانطور که قبلا اشاره شد کیش منطقه ای تجاری و توریستی و افراد مختلف با هدف های گوناگون به این جزیره سفر و در آن اقامت می کنند، برای آسایش بهتر است قبل از سفر به جزیره کیش برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و یکی از مهم ترین موارد رزرو مکانی برای اقامت است.
علاوه بر هتل ها امکان رزرو خانه همچون ویلا، آپارتمان و سوئیت برای شما از طریق وب سایت های معتبر امکان پذیر است و می توانید با توجه به شرایط خود خانه ای مطلوب را رزرو کنید.

اجاره خانه در کیش

  

3 نکته مهم در اجاره خانه در کیش

اگر می خواهید در جزیره کیش خانه اجاره کنید لازم است به چند نکته توجه لازم و کافی را داشته باشید و خانه ای متناسب با نیاز خود اجاره کنید:

بررسی امکانات 

اگر مسافر هستید و تمیزی خانه و امکانات آن برای شما مهم است، حتما قبل از رزرو آن با دقت امکانات داخلی خانه را مطالعه و عکس های آن را ببینید، چنانچه واحد آپارتمانی در برج یا مجتمع اجاره کرده اید می توانید از امکانات رفاهی آن نیز در سایت اطلاعات کافی کسب کنید و سپس اقدام به رزرو نمایید.

اجاره خانه در کیش

موقعیت مکانی

 برای چه هدفی به جزیره سفر کرده اید در انتخاب خانه ای که می خواهید اجاره کنید بسیار موثر است، زیرا غالبا افراد به یکی از دلایل زیر به این جزیره سفر می کنند:

  • آرامش و دور بودن از دغدغه و هیاهوی شهر
  • تجارت و کار
  • بازار گردی و خرید
  • تفریحات متنوع آبی یا غیر آبی
  • شرکت در همایش های علمی و کسب مهارت

علاوه بر این موارد زیاد دیگری می تواند دلیل سفر باشد، اما شما قبل از رزرو خانه باید به دقت موقعیت مکانی آن را بررسی کنید تا به مکان هایی که مد نظر شما است نزدیک باشد و نیازی به طی کردن مسافت طولانی و همچنین پرداخت هزینه های بالا برای رسیدن به مقصدتان نداشته باشید.

اجاره خانه در کیش

قیمت اجاره

اگر مسافر هستید و می خواهید سفری مقرون به صرفه به جزیره کیش توام با آرامش داشته باشید لازم است به بدانید که قیمت اقامت در کیش غالبا بالا است اما زمان، امکانات، موقعیت مکانی و ... در هزینه آنها بسیار موثر است، بنابراین در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید و خانه ای ایده آل و با توجه به هزینه خود رزرو کنید.
لازم است بدانید که قیمت اجاره خانه در کیش نسبت به اجاره هتل کمتر و مقرون به صرفه تر است و گزینه ای مناسب برای افرادی با تعداد نفرات بالا و با هزینه ای مناسب محسوب می شود.

اجاره خانه در کیش

مدارک لازم برای اجاره خانه در کیش

اگر در سفر و برای مدت کوتاه مدت خانه اجاره می کنید برای تحویل خانه لازم است حتما مدرک شناسایی معتبر همچون کارت ملی و شناسنامه به همراه داشته باشید، سایر مدارک ارگانی همچون کارت پایان خدمت و گواهینامه مورد قبول نمی باشد، مگر اینکه صاحب خانه با شما به توافق برسد. پرداخت هزینه اقامت نیز از دیگر مواردی است که قبل از تحویل خانه باید انجام دهید.

دسته ی گردشگری 1400/09/23 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 2074 بازدید 5 پسند

سوالات متداول درباره اجاره خانه در کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.