logo

آئین برگزاری ایران هم کیش

ایران هم کیش

غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت بسیار زیاد فرهنگ، ادبیات، عرفان و شعر در ایران اشاره کرد و برای گرامیداشت "ایران هم‌کیش" گفت: عشق به وطن عزیزمان ایران مسئله ای است که ریشه در ایمان و تعهد افراد دارد بنابراین تمامی افراد باید برای آن که ایران عزیز در تمامی عرصه ها موفق شوند از هیچ تلاشی روی نگردانند.

ایشان همچنین در ادامه گفـت: تمامیت ارضی کشور تنها به مرزهای جغرافیایی محدود نمی شود بلکه حوزه ها و موضوعات مختلف نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، موضوعات مطرح شده در این رویداد مهم باید در قالب ویژه نامه و یا کتاب منتشر شوند تا همگی ما بتوانیم در این رویداد ملی نقش خود را ایفا کنیم.

دبیر علمی و اجرایی "ایران هم‌کیش" جناب آقای سعید رضا دوست، جزیره کیش را بهترین گزینه برای میزبانی این رویداد برشمرد و افزود: جزیره کیش مامنی بسیار ارزشمند برای هنر دوستان و فرهنگ مداران کشور عزیزمان ایران می باشد و گنجینه ای از فرهنگ تمامی نقاط ایران پهناور می باشد که باید قدر آن را دانست.

دبیر اجرایی رویداد "ایران هم‌کیش" به بخش ویدئو مستند هنرمند دانش مدار، حمید ناصری مقدم که با روایتی ناب افق دید ما را گسترش داد و سخنان مسئول هفته نامه کرگدن که در تبین مفهوم حاکمیت ملی یاری رساندند، گفت: هدف اصلی برگزاری این رویداد معرفی همه جانبه ایران با تمام ابعاد ملی، دینی، قومی، و زبانی می باشد.

ایشان در ادامه افزود: امروزه افراط زیادی در زمینه استفاده بیش از حد از رسانه ها، موبایل و ماهواره ها شده است که سبب شده تا چشم های ما بر روی واقعیت بسته شود، زیرا رسانه ها با مبالغه در نوستالژی از ما موجوداتی بی اعتنا به وطن امروز و گرفتار وطن تاریخی ساخته اند و غافل از این هستیم که هر چه بیشتر از مفهوم تاریخی کشور عزیزمان ایران بیشتر دل دهیم از ایران امروز فاصله خواهیم گرفت.

دسته ی اخبار کیش 1399/11/21 فائزه عین آبادی 0 نظر 1822 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره آئین برگزاری ایران هم کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.