کنسرت رضا صادقی کیش (8 فروردین 1403) : خرید بلیط با تخفیف ویژه

جدیدترین کنسرت های رضا صادقی کیش 1402

نام کنسرتتاریخ اجرامکان اجراساعت برگزاری
رضا صادقی8 فروردینرویال هال پانورامااستعلام تلفنی

جهت خرید بلیط کنسرت رضا صادقی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

کنسرت های کیش

قوانین تهیه بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد.

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  • ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  • ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  • ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقسه سالن کنسرت هال مریم کیش:

کنسرت رضا صادقی در کیش

جهت خرید بلیط کنسرت رضا صادقی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

سایر کنسرت ها

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش ، کنسرت بهنام بانی کیش ، کنسرت ماکان بند کیش ، کنسرت مسعود صادقلو کیش ، کنسرت آرون افشار کیش ، کنسرت علی یاسینی کیش ، کنسرت فرزاد فرزین کیش ، کنسرت آرمان گرشاسبی کیش ، کنسرت اشوان کیش ، کنسرت مسیح و آرش کیش ، کنسرت ناصر زینعلی کیش ، کنسرت مجید رضوی کیش ، کنسرت حامیم کیش ، کنسرت گروه سون کیش ، کنسرت امید حاجیلی کیش ، کنسرت ایوان بند کیش ، کنسرت گرشا رضایی کیش

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی که به مرد مشکی پوش معروف شده است در 25 مرداد 1358 در منطقه شیر اول شهر بندرعباس به دنیا آمد، اما اصالت او متعلق به روستای کریان است، که جزء شهرستان میناب در استان هرمزگان است، رضا صادقی 4 خواهر و یک برادر دارد.

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی در دوران کودکی خود به مریضی سختی دچار شد که پرستار با واردن کردن آمپول اشتباهی به بدنش باعث شد او فلج شد، اما با پیگیری خانواده رضا صادقی و درمان او بخشی از این معلولیت التیام یافت و تنها ضعف کوچکی در پای او به جا ماند که باعث شد قسمتی از بدن او فلج بماند.

پس از معروف شدن رضا صادقی و هنگامی که برای اجرای کنسرت به آلمان رفته بود در آنجا با دختری ایرانی که مقیم آلمان بود آشنا و تصمیم به ازدواج با او را گرفت.

جالب است بدانید رضا صادقی حتی در روز مراسم ازدواج خود به دلیل علاقه و قولی که برای پوشیدن لباس مشکی به خود داده بود لباس مشکی پوشید و باعث تعجب دوستان و آشنایان خود شد.

آن‌ها در 20 بهمن 1392 عقد کردند و یک سال بعد از آن مراسم ازدواج آن‌ها برگزار شد. نتیجه ازدواج آن‌ها دو دختر به نام تیارا و ویانا است.

بیوگرافی رضا صادقی

البته شاید جالب باشد بدانید که رضا صادقی دختر دیگری به نام ایران دارد که مسئولیت او را به عنوان پدرخوانده قبول کرده است و همیشه از علاقه زیاد به او و اینکه با دخترانش تفاوتی ندارد صحبت می‌کند.این دختر را در حالی که پدرو مادرش آن را در سطل آشغال انداخته بودند پیدا کردند، بازدید رضا صادقی از موسسه نرگس اصفهان باعث آشنایی آن‌ با این دختر دوست داشتنی شد.

شروع فعالیت حرفه‌ای رضا صادقی

رضا صادقی هنگامی که در کودکی برای تقویت ریاضی خود معلم خصوصی می‌گیرد معلم متوجه علاقه رضا به موسیقی می‌شود و از آنجا که خود نیز با موسیقی آشنایی داشت در رسیدن او به این هدف کمک کرد.

او ابتدا کارش را با تلاوت آیات قرآن شروع می‌کند و بعد از اینکه از علاقه زیاد خود به موسیقی باخبر می‌شود تصمیم می‌گیرد تا فعالیت خود را در این حوزه ادامه دهد.

رضا صادقی بعد از اینکه از استعداد خود در موسیقی با خبر می‌شود شروع به خواندن و ضبط آهنگ‌های بندری می‌کند که باعث می‌شود آهنگ‌های او در بین جوانان شناخته شود و شهرداری بندر عباس از او برای خواندن در هتل همای بندرعباس درخواست می‌کند و رضا صادقی با درخواست آن‌ها را می‌پذیرد.

در یکی از اجراهای رضا صادقی در هتل همای بندر عباس با امین تارخ آشنا می‌شود.  امین تارخ به رضا صادقی پیشنهاد فعالیت در تهران و ادامه دادن حرفه موسیقی در آنجا تشویق می‌کند و می‌گوید در آنجا می‌توانی خودت را نشان دهی و یک ستاره معروف شوی.

رضا صادقی در 13 سالکی اولین آهنگ خود به نام « راز شب » را به بازار ارائه می‌دهد و یک سال بعد از آن آلبومی به همین اسم را ارائه می‌دهد.

پس از آن با گروه هنری کیمیا قراد داد می‌بند و در طول این مدت آلبوم‌هایی به نام گل لاله، مستانه، رویای شیرین و دیوانه را ارائه کرد.

آلبوم گل لاله آخرین آلبوم او با همکاری گروه هنری کیمیا بود چرا که بعد از آن رضا صادقی به توصیه امین تارخ برای اینکه بتواند در کارش پیشرفت کند به تهران رفت.

ورود رضا صادقی به تهران با چالش‌های زیادی همراه بود اما به خاطر هدف بزرگی که داشت مشکلات و سختی‌ها نتوانست مانع رسیدن او به هدفش شود و در نهایت رضا صادقی با منتشر شدن آهنگ « مشکی رنگ عشقه » جایگاه خود را در بین مردم پیدا می‌کند و باعث معروفیت او می‌شود.

سبک اجرا و آهنگ‌های رضا صادقی

بیوگرافی رضا صادقی

سبک موسیقی که رضا صادقی در آن فعالیت می‌کند پاپ است، رضا صادقی در طول فعالیت خود علاوه بر خواننده آهنگساز، نوارنده و تنظیم کننده نیز بوده است و در این زمینه‌ها نیز استعداد خاصی دارد حتی برخی از آهنگ‌هایش را خودش به تنهایی نوشته و اجرا کرده است، سازهایی که رضا صادقی با آن‌ها کار می‌کند گیتار، پیانو و کیبورد است. 

رضا صادقی در آهنگ‌های خود از اشعار شاعران بزرگی مانند مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری نیز بهره برده است و به دلیل علاقه زیاد به بابک بیات و ناصر چشم آذر دو تا از بهترین آهنگسازهای ایرانی توانست از سبک موسیقی آن‌ها الهام زیادی بگیرد.

رضا صادقی تا کنون آلبوم و آهنگ‌های زیادی را ارائه کرده است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  •  آلبوم زندگی کن
  • آلبوم وایستا دنیا
  • آلبوم مشکی رنگ عشقه
  • آلبوم فقط گوش کن
  • آلبوم من و ما
  • آلبوم پیرهن مشکی
  • آلبوم ینی درد
  • آلبوم همین
  • آلبوم چقدر سخته
  • آلبوم یکی بود یکی نبود
  • آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم
  • آلبوم دلم برات میسوزه
  • آلبوم هشت
  • آلبوم عاشقتم من
  • آلبوم حواست به من باشه

بیوگرافی رضا صادقی

این ها بخشی از آلبو‌م‌های رضا صادقی بود که هر کدام از آن‌ها نیز شامل آهنگ‌های متعددی است. آهنگ « مشکی رنگ عشقه » یکی از آهنگ‌های معروف رضا صادقی است که در آن دوران نیز با استقبال زیادی همراه شد این آهنگ جزء آلبوم مشکی رنگ عشقه بود که در سال 72 منتشر شد و از آن روز به بعد رضا صادقی با لباس‌های مشکی ظاهر شده و تا کنون رنگی غیر از آن نپوشیده است.

در پی این آهنگ رضا صادقی آلبوم دیگری به نام « پیرهن مشکی » منتشر کرد که این آلبوم به عنوان اولین کار رسمی او در این حوزه شناخته می‌شود، این آلبوم با همکاری شرکت ایران گام توانست بازخورد خوبی به همراه داشته باشد.

دومین آلبوم رسمی رضا صادقی به نام« وایستا دنیا » که تنظیم کننده اولین آهنگ آن را سیروان خسروی انجام داده بود به عنوان بهترین آهنگ خواننده‌های ایرانی در شبکه من و تو معرفی و در رتبه 28 ام قرار گرفت.

رضا صادقی با پخش قطعه « دیگه مشکی نمی‌پوشم » این شایعه را به وجود آورد که دیگر قرار نیست لباس مشکی بپوشد اما او در یکی از آهنگ‌هایش گفت:« منظور او برای رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی‌پوشم بوده است.»

یکی از آلبوم‌های رضا صادقی به « نام چقدر سخته » از خانه رضا صادقی دزدیده شد و به صورت غیر رسمی پخش شد.
رضا صادقی در سال 1394 یکی از آهنگ‌های خود به نام « شب بارانی » را به صورت اینترنتی منتشر و درآمد حاصل از آن را وقف امور خیریه کرد.

رضا صادقی به خاطر ارادت زیادی که به امام رضا دارد تا کنون یک قطعه به « نام هشت » را در وصف ایشان خوانده است، علاوه بر آن نیز دو قطعه دیگر نیز دارد که آن‌ها را در وصف امام حسین خوانده و به ایشان تقدیم کرده است.

کنسرت‌های رضا صادقی

رضا صادقی در دوره فعالیت خود و در دهه 80 به عنوان بهترین خواننده و اجرای صحنه‌ای معرفی شد و در بخش قطعه هیت نیز توانست که رتبه دوم را در بین خواننده‌ها بدست آورد.

کنسرت های رضا صادقی

او در این سال‌ها توانست که بیشترین اجرا و کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر برگزار کند و کنسرت‌های آن با استقبال زیادی رو به رو شود.

رضا صادقی برخی از آهنگ‌های خود را به صورت غیر رسمی منتشر کرده است و جالب است بدانید تنها خواننده‌ای است که قبل از انتشار آهنگ رسمی توانسته کنسرت برگزار کند.

رضا صادقی در سال 1397 موفق شد با همکاری موسسه فرهنگی هنری آراد مجوز برگزاری آهنگ‌های قدیمی و غیر رسمی خود را که طرفداران زیادی نیز داشت را بگیرد و آن‌ها را در کنسرت‌هایش برگزار کند.

رهبر ارکستر رضا صادقی که مدتی بود از او جدا شده بود و کارهای مشترکی نداشتند اما به تازگی همکاری خود را با یکدیگر آغاز کرده‌اند، بهنام ابطحی به عنوان رهبر ارکستر مشکی‌پوشان به تیم رضا صادقی اضافه شده است. 

بازی در فیلم و اجرای برنامه رضا صادقی

علاوه بر خوانندگی رضا صادقی تا کنون در تلویزیون و سینما نیز فیلم و برنامه اجرا کرده است، فیلم بی خداحافظی که در آن رضا صادقی با نام خودش نقش آفرینی می‌کند باعث این شایعه شد که این داستان برگرفته از زندگی واقعی خودش است اما در ابتدای فیلم نمایش داده شده که این فیلم برداشت نمایشی از زندگی رضا صادقی است.

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی در سریال خانگی یاغی نیز با نام خودش بازی کرده است، همچنین او در مسابقه آوای جادویی که برای انتخاب خواننده برگزار می‌شود به عنوان داور نیز اجرا داشته است.

در سال 1400 برنامه نوروزترین نورورز که از شبکه پنج با اجرای امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش اندام برگزار شود کنسل و به جای آن دو مجری دیگر به نام وحید رونقی و محیا اسناوندی جایگزین آن‌ها شدند که با اصرار این دو مجری و تقاضا از رضا صادقی این خواننده پرطرفدار پذیرفت که در این برنامه به عنوان مجری حضور یابد.

همخوانی رضا صادقی با خواننده‌های معروف

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی با خواننده‌های مشهوری همچون بابک جهانبخش، ناصر عبداللهی، سالار عقیلی، فرزارد فرزین، حجت اشرف زاده، حامد حمایون، مهدی یغمایی، خشایار اعتمادی و... همکاری داشته است.

همچنین رضا صادقی در آهنگ فصل بهار که با صدای مرتضی پاشایی، محمد علیزاده، مهدی یراحی، محمدزضا هدایتی، سعید شهروز، پیام عزیزی و سامان جلیلی که در نوروز 1395 پخش شد نیز اجرا داشته است.

فعالیت در فضای مجازی رضا صادقی

رضا صادقی با نام rezasadeghi_official در اینستا فعالیت می‌کند و 4.5 میلیون دنبال کننده دارد او در پست‌های خود طرفدارانش را از  اخبار کنسرت و پخش آهنگ‌های جدید خود با خبر می‌کند، او تا کنون 3.268 پست به اشتراک گذاشته که در برخی از آن‌ها علاوه بر نمایش کنسرت در شهرهای مختلف تصاویر و فیلم‌هایی از دختر و همسرش منتشر کرده است.

بیوگرافی رضا صادقی

همچنین عکس‌هایی نیز همراه با دوستان هنرمند خود در قسمت هایلایت اینستاگرام قرار داده و در همه آن‌ها جمله « زندگی ارزشمند میشه با بودن آدمای ارزشمند..... کنارش من و یاران » را قرار داده است.

رضا صادقی علاوه بر صفحه اینستاگرام دارای سایت، تلگرام، یوتیوب و اسپوتیفای نیز است.

کنسرت‌ رضا صادقی در کیش

رضا صادقی در سال‌های اخیر و از زمانی که اجراهای زنده در جزیره با استقبال زیادی رو به رو شد توانست جزء خواننده‌های ثابت در اجرای کنسرت‌های جزیره کیش شود، کنسرت‌های رضا صادقی در جزیره کیش همیشه با استقبال زیادی رو به رو می‌شود به طوری که بلیط این کنسرت‌ها چند روز قبل از شروع کنسرت به پایان می‌رسد.

کیش میزبان یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری جزیره کیش همیشه تازه‌ترین خبرهای کنسرت کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد، شما می‌توانید بلیط‌های خود را از کیش میزبان رزرو و برای یک شب فراموش‌نشدنی در جزیره کیش آماده شوید.
 

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1402/12/28 نویسنده : اکرم سلیمانی 0 نظر 765 بازدید 0 پسند

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.