موزه نماد خلیج فارس کیش

یکی از مناطق معروف جزیره کیش موزه نماد خلیج فارس می باشد این نماد در سال 1395 در زمینی به مساحت 61 هکتار به شکل سازه بتنی با طول 50 متر و قطر 10 متر پایان یافت که بعد از برج میلاد تهران یکی از نمادها و برج های معروف در کشور عزیزمان ایران می باشد. این موزه به شکل صدف دو کفه ای(این نوع صدف در سواحل کیش به وفور یافت می شود) و مرواریدی که در میان آن قرار گرفته طراحی شده است که می توانیم این نماد را اینگونه تفسیر کنیم: نشانه عمودی می تواند نشان دهنده رشد و شکوفایی اقتصادی در جزیره کیش و رقابت با بازار جهانی باشد.

نماد کیش

موزه نماد خلیج فارس کجا واقع شده است؟

موزه نماد کیش در نزدیکترین فاصله به ساحل غربی جزیره و حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور قرار گرفته است، این نماد در یک طبقه و متراژی به وسعت 3500 متر مربع قرار دارد که طراحی داخلی این برج با نورپردازی های زیبا دارد، دکوراسیون این برج همخوانی بسیار چشم نوازی با نمای بیرونی برج دارد که می تواند نظر شما را به خود جلب کند. اما از همه این طراحی ها که بگذریم به امکانات و خدمات این برج میرسیم پس با ما همراه باشید.

موزه نماد خلیج فارس کیش

امکانات مجموعه هنری و موزه خلیج فارس

درون برج موزه نماد خلیج فارس 4 سالن گالری برای برپایی نمایشگاه ها، سالن آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و جشنواره ها، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی قرار دارد که تاکنون نمایشگاه های زیادی مانند: فراخوان رزیدنسی، نقاشی و ... در این مکان برگزار شده است که اولین نمایشگاهی که در این موزه افتتاح شد به بخش صنایع دستی( مجسمه سازی، منبت کاری، نقاشی) که آثار اساتید مشهوری چون حسین محجوبی، داریوش فرد، پریسا شاد و ابوالحسین نبافیان بود تعلق گرفت.

محوطه بسیار بزرگ در اطراف این برج قرار گرفته که سبب شده است موقعیت خوبی برای قرار گرفتن امکانات تفریحی در این مکان باشد، هم اکنون در این محوطه پیست دوچرخه سواری با عرض 4 متر و طول 3 کیلومتر و بخشی برای شاتل سواری به عرض 6 متر و طول 2750 اجرا شده است.

نمای داخلی موزه نماد خلیج فارس

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/02/02 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 3659 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره موزه نماد خلیج فارس کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.