لیست اکران فیلم های جشنواره فجر در جزیره کیش

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرگزاری ها اعلام کرد که همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، ۱۲ فیلم در جزیره کیش اکران خواهند شد.

برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش

بدریه بحرینی، مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که در شنبه شانزدهم بهمن ماه و در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه کیش برگزار شد بر مشارکت جزیره کیش در این جشنواره تاکید کرد و آن را رویدادی فرهنگی مهمی در ارتقای فعالیت های هنری و فرهنگی جزیره کیش دانست.

ایشان با بیان این مسئله که امسال ۲۹ فیلم به چهلمین جشنواره فیلم فجر راه یافته اند اظهار کرد که ۱۲ مورد از این فیلم ها در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش در اکران مردمی برای عموم افراد به نمایش در خواهد آمد.

بحرینی همچنین افزود این فیلم ها از تاریخ ۱۸ الی ۲۵ بهمن ماه در ۲۴ سانس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اکران می شوند. او اضافه کرد در ۲۶ بهمن ماه نیز اختتامیه اکران فیلم ها با حضور عوامل یکی از فیلم های برگزیده برگزار می گردد.

بابک عامل، مسئول برگزاری جشنواره فیلم فجر در کیش نیز بیان کرد: این چهلمین دوره از این جشنواره است که برگزار می شود و یکی از بزرگترین جشنواره های فرهنگی و هنری کشورمان ایران است و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره در جزیره کیش فعالیت خود را از پانزدهم بهمن آغاز کرده اند.

او همچنین اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی جزیره کیش ، تنها نیمی از ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران در نظر گرفته شده است.

بابک عامل همچنین اضافه کرد: در بخش نقش های ماندگار جشنواره خانواده بازیگر بزرگ مرحوم داوود رشیدی در جزیره کیش حضور خواهند داشت و در اختتامیه جشنواره از آنها تجلیل خواهد شد. 

وی افزود: اهداف، آیین نامه ها و مقررات برگزاری فیلم فجر از پیش تعیین شده است و سعی کرده ایم تا تمام موارد را با توجه به شیوه نامه های در سطح کشور، در جزیره کیش رعایت نماییم.

وی یادآور شد: ساعت شروع هر سانس ۱۹، ۲۱:۳۰ و ۲۳ است و علاقمندان به حضور در جشنواره می توانند برای رزرو بلیت به سایت های معتبر ارائه دهنده مراجعه نمایند.

لیست فیلم هایی که در جزیره کیش اکران خواهند شد به شرح زیر می باشد:

  1. بی مادر
  2. شادروان
  3. علف زار
  4. برق آخر
  5. ملاقات خصوصی
  6. دسته دختران
  7. شب طولانی
  8. مرد بازنده
  9. بدون قرار قبلی
  10. نگهبان شب
  11. خائن کشی
  12. بی رویا
دسته ی اخبار کیش 1400/11/25 نویسنده : مریم اکبری 0 نظر 1232 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره لیست اکران فیلم های جشنواره فجر در جزیره کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.