فراخوان طراحی پوستر روز کیش

پوستر روز کیش رونمایی شد. (آپدیت شده در 1400/08/12)

در دومین جلسه ستاد هم اندیشی برگزاری آیین گرامیداشت روز کیش عصر روز دوشنبه دهم آبان در سالن اجتماعات منطقه آزاد کیش رونمایی از پوستر این رویداد مهم با صدای دلنشین نواختن انبان توسط یکی از بومیان جزیره انجام شد.

رونمایی پوستر روز کیش

در این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش از تلاش اعضای ستاد برگزاری این رویداد قدردانی کرد و افزود: امسال آئین گرامیداشت روز کیش در روز پنجشنبه و زمان مناسب قرار گرفته است و باید نهایت استفاده از آن انجام شود.
پورعلی گفت: در برگزاری این آئین مشارکت مراکز گردشگری، جنگ های شبانه و ... تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و بر اهمیت انعکاس این رویداد مهم در شبکه های منتخب استان تاکید کرد.


رئیس اداره تبلیغات و اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش خبر فراخوان طراحی پوستر روز کیش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، در نخستین جلسه ستاد هم اندیشی روز کیش فرنوش زنگویی گفت: در این فراخوان می توانند طراحان حرفه ای بخش خصوصی در جزیره کیش و سراسر کشور با هدف استفاده از خرد جمعی شرکت کنند و در دو روز آینده این موضوع اعلام خواهد شد.

ایشان افزود: با استفاده و معرفی از نمادهایی همچون شهر تاریخی حریره، رایحه ی گل های کاغذی و موضوعات تداعی گر این روز کیش باید تلاش کنیم این رویداد را هویت سازی کنیم و به صورت مستمر در سال های آینده روز کیش را برگزار کنیم.

پوستر روز کیش

رئیس اداره تبلیغات و اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه ریزی های لازم به کمک بخش خصوصی و شرکت های عطر سازی جزیره با هدف ساخت عطر جزیره کیش انجام شده است.
ایشان افزود:  هویت روز کیش را می توانیم با تولید عطر کیش از رایحه ی گیاهان بومی و فروش آن به عنوان سوغات جزیره حفظ کنیم.

فرنوش زنگویی موارد زیر را از پیشنهادات برای اجرای روز کیش به شمار آورد:

  • بافت تخت فرش کیش توسط یکی از قالی بافان مطرح کشور و نگهداری در یکی از موزه های جزیره
  • طراحی تمبر روز کیش برگرفته از طرح فرش روز کیش
  • پذیرایی از گردشگران و مهمانان با غذاهای بومی و سنتی و معرفی فرهنگ جزیره 
  • تولید شکلات پذیرایی ویژه روز کیش
     
دسته ی اخبار کیش 1400/07/24 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1686 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره فراخوان طراحی پوستر روز کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.