رشد تصاعدی اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه کیش

طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه‌‌های کیش، مهرآباد، شیراز، مشهد و اصفهان در حوزه اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و دریافت بار نسبت به سال گذشته رشد 64 درصدی داشته‌اند. 

افزایش پروازهای فرودگاه کیش

بر اساس این گزارش در اردیبهشت سال جاری مسیر تهران به مشهد با 893 پرواز پرترددترین مسیر پروازهای داخلی بوده و بیشترین نشست و برخاست نیز مربوط به فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، کیش، مشهد و اصفهان است. 

بیشترین نشست و برخاست که به فرودگاه مهرآباد تهران تعلق دارد افزایش 32/45 درصدی داشته و فرودگاه های مشهد با 15/76، شیراز با 8/42، کیش با 7/25 و اصفهان با 4/62 درصد رشد داشته‌اند.

در اردیبهشت 1401 پروازهای فرودگاه‌های اختصاصی کیش، چابهار، قشم و ماکو نیز به نسب اردیبهش سال گذشته در نشست و برخاست افزایش 17 درصدی و در اعزام و پذیرش مسافر افزایش 58 درصدی داشته‌اند. همچنین میزان ارسال و پذیرش بار و پست نیز در این فرودگاه‌ها 60 درصد افزایش یافته است.

در ماه دوم از سال جاری دست کم 80 درصد نشست و برخاست تمامی پروازها به ترتیب در فرودگاه‌های زیر انجام شده است:

  1. مهرآباد
  2. مشهد
  3. شیراز
  4. کیش
  5. اصفهان
  6. اهواز
  7. بندرعباس
  8. تبریز
  9. یزد

طبق گزارش منتشر شده توسط شرکت فرودگاه‌ها، آمار افزایش پرواز فرودگاه‌های اختصاصی (چابهار، قشم، کیش، ماکو) در در ماه‌های اول سال جاری در مقایسه با دو ماه ابتدایی سال پیش به شرح زیر می‌باشد:

نشست و برخاست8 درصد
اعزام و پذیرش مسافر44 درصد
ارسال و پذیرش بار48 درصد
دسته ی اخبار کیش 1401/03/24 نویسنده : مریم اکبری 0 نظر 1152 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره رشد تصاعدی اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.