تور کیش نوروز 1403 | تخفیفات ویژه تورهای نوروزی

رزرو تور نوروزی کیش با تخفیفات وِیژه

برای رزرو تور کیش شما می توانید با شماره 07644100000 (پشتیبانی کیش میزبان) تماس حاصل نمایید.

دقت داشته باشید با توجه به نوسانات قیمت تور، برای دریافت آخرین لیست قیمت تورهای نوروزی کیش قبل از رزرو حتما با شماره بالا تماس بگیرید.

تور کیش

لیست قیمت تورهای نوروزی برای 1403 (برای استعلام قیمت با شماره بالا تماس حاصل نمایید)

نام هتلپروازتعداد شب
تور نوروزی هتل داریوشماهان ، کیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ترنجماهان ، کیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ویداماهان ، کیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ماریناماهان ، کیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل شایگانکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل شایانکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل کوروشکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل آرامیس پلاسکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل پارمیسکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ایرانکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل پارمیداکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل پانوراماکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل صدفکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل مریمکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل گاردنیاکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل گامبرونکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل گراندکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ارمکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل آریانکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل آفتاب شرقکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل ساراکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل شایلیکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل آرامشکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل قائمکیش ایراز 2 تا 6 شب
تور نوروزی هتل فلامینگوکیش ایراز 2 تا 6 شب

هزینه های تور کیش نوروز 1403به چه صورت است؟

تور کیش نوروز 1402

هزینه های سفر به کیش به عوامل مختلفی مثل زمان رزرو، ایرلاین و هتل محل اقامت بستگی دارد که در این بخش به چگونگی تأثیر آنها خواهیم پرداخت.

کیش میزبان برای تور کیش نوروز 1403 چه خدمات و امکاناتی را ارائه خواهد کرد؟

با انتخاب کیش میزبان به عنوان میزبان تور کیش نوروز 1403 می توانید از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. برخی از این امکانات به شرح زیر می باشند.

  • بلیط چارتری رفت و برگشت
  • صبحانه رایگان در هتل ها
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت جزیره
  • تخفیفات چشمگیر گردشگری

چرا به کیش سفر کنیم؟

تور کیش نوروز 1402

جزیره‌ کیش به سبب قرارگیری در میان آب های نیلگون و ساحل نقره فام خلیج فارس و هوای دلپذیر و بهاری، یکی از بهترین مقصدها برای سفرهای نوروزی است. از طرفی وجود  جاذبه های دیدنی، تفریحات متنوع، هتل های لوکس یک تا پنج ستاره و پاساژهای بزرگ واقع در این جزیره سفر به کیش را مفرح تر و لذت بخش تر می کند‌.

در جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروز فستیوال های بزرگ و پرشوری در محیطی شاد برگزار می گردند که شرکت در آنها برای هر شخصی تجربه ای شیرین خواهد بود. علاوه بر این گردشگران این جزیره می توانند از تخفیفات ویژه ای که برای خرید اجناس مختلف ارائه می شود نیز استفاده نمایند.

آیا با وجود ویروس کرونا می توان به کیش سفر کرد؟

تور کیش نوروز 1402

با همه گیری و شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از افراد برای سفر رفتن دچار شک و تردید هستند که این نگرانی کاملا طبیعی است.  اما باید بدانید که تمامی تورهای کیش میزبان با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد و تمامی مسافران پیش از شروع تور باید ابتدا تست ابتلا به کرونا بدهند بنابراین دیگر نگران ویروس کرونا نباشید.

زمان خرید تور نوروزی

جزیره زیبای کیش سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان می باشد اما در ایام تعطیلات نوروز تعداد این گردشگران چندین برابر می شود و رفت و آمدهای بیشتری به این جزیره صورت خواهد گرفت. اما چه زمانی باید برای خرید بلیط و تور کیش اقدام کرد؟

تعطیلات نوروز به دو بخش نیمه اول و نیمه دوم که مدت زمان هر کدام یک هفته است تقسیم می شود. در صورتی که قصد گذراندن نیمه اول نوروز را در جزیره کیش دارید بهتر است تا از اواسط بهمن ماه نسبت به خرید تور ۱۴۰۱ اقدام نمایید. اما در صورتی که نیمه دوم نوروز را برای سفر به کیش ترجیح می دهید، توصیه می کنیم در نیمه اول تعطیلات بلیط و تور خود را با قیمتی کمتر خریداری کنید. هم اکنون می توانید با تماس با کیش میزبان، با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار کرده و تور کیش ۱۴۰۱ را با بهترین کیفیت و کاملا مقرون به صرفه خریداری نمایید.

تور کیش نوروز ۱۴۰۱

هتل محل اقامت تور کیش نوروز 1403

هتلی که در ان اقامت خواهید کرد یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر هرینه های سفر شما خواهد بود. در وب سایت کیش میزبان تمامی هتل های دو تا پنج ستاره در تور کیش ۱۴۰۱ قابل رزرو هستند. به طور کلی هزینه رزرو اتاق هتل های نزدیک به مرکز شهر بیشتر از سایر هتل ها می باشد و شما می توانید در وب سایت کیش میزبان از موقعیت هتل مطلع شوید. 

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که رزرو اتاق در  هیچ یک از هتل های کیش در تعطیلات نوروز برای کمتر از ۳ شب امکان پذیر نیست و کلیه رزروها باید بیشتر از ۳ شب باشد. در صورتی که تعداد شما ۵ نفر یا بیشتر است می توانید برای سفری مقرون به صرفه تر هتل هایی را که دارای سوئیت می باشند را برای اقامت انتخاب نمایید.

با چه وسیله ای به کیش سفر کنیم؟

قطعا سفر با هواپیما بهترین و کوتاه ترین راه برای سفر به جزیره کیش می باشد. زیرا مسافت و زمان کمتری را برای رسیدن به مقصد طی خواهید کرد و سفری راحت تر خواهید داشت. کلیه ایرلاین های ماهان، ایران ایر، زاگرس، کیش ایر و ... دارای پرواز کیش می باشند.

در صورتی که نگران رفت و آمدهای درون شهری کش هستیذ، باید بگوییم دیگر نیازی به نگرانی نیست، چرا که کیش میزبان خودروهای لوکس و متنوعی را در اختیار مهمانان خود خواهد گذاشت که می توانید با اجاره آنها به راحتی در جزیره کیش به گشت و گذار بپردازید.

آب و هوای کیش در بهار چگونه است؟

تور کیش نوروز 1402

به طور کلی آب و هوای جزیره کیش گرم و دلپذیر است اما اوایل بهار و در نوروز که آب و هوای آن گرم و مرطوب است بهترین زمان برای سفر به این جزیره می باشد. در صورتی که با مناطق مختلف کیش و جاذبه های گردشگری آن آشنایی کافی را ندارید می توانید با راهنمای گردشگری کیش میزبان که شامل مقالات متنوعی است، با آب و هوا و مکان های تفریحی و هتل های جزیره کیش بیشتر آشنا شوید.

    سفری مقرون به صرفه با کیش میزبان

    تور کیش نوروز 1402

    کیش میزبان همواره برای رفاه حال مهمانان خود کوشیده است و در راستای این هدف تورهای مختلفی را تدارک دیده است. شما می توانید بهترین و مناسب ترین تورها را در کیش میزبان با توجه به بودجه خود خریداری کنید و تجربه سفری مقرون به صرفه و در عین حال لاکچری را داشته باشید.

    شما می توانید هم اکنون با مشاوران تور کیش میزبان تماس گرفته و از قیمت تور و خدمات و تخفیفات ویژه کیش میزبان برای نوروز ۱۴۰۱ اطلاع یابید.

    تور لحظه آخری کیش نوروز 1403

    ممکن است بنا به دلایلی از خرید بلیط و تور کیش برای نوروز 1403 جا بمانید، اما نگران نباشید چرا که تورهای لحظه آخری همانطور که از نامشان پیداست برای لحظات آخر برنامه ریزی شده و قابل خرید هستند. تورهای لحظه آخری کمیاب هستند اما در صورت خرید آنها سود بزرگی نصیبتان خواهد شد، چرا که هزینه خرید این تورها کمتر از سایر تورها است. برای اطلاع از تورهای ارزان و لحظه اخری کیش به طور روزانه وب سایت کیش میزبان را بررسی نمایید.

    جمع بندی:

    با فرارسیدن نوروز اکثر افراد در جستجوی مقصدی برای سفر هستند و سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول می سازد این است که کجا برویم؟

    تعطیلات نوروز یکی از طولانی ترین تعطیلات در تقویم شمسی است که برای بسياری از خانواده ها و افراد فرصتی مناسب برای سفر به شمار می رود. سفر کردن در این زمان یکی از عادات قدیمی ایرانیان است زیرا علاوه بر جشن گرفتن برای ورود به سال جدید می توانند در کنار خانواده و دوستان خود به اقصی نقاط جهان سفر کنند و از دیدن‌ مناظر و چشم‌ اندازه‌ای زیبا لذت ببرند.

    دسته ی گردشگری 1400/11/03 نویسنده : مریم اکبری 0 نظر 3383 بازدید 5 پسند

    سوالات متداول درباره تور کیش نوروز 1403 | تخفیفات ویژه تورهای نوروزی

    نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
    بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.