برج جدید بهکیش مارینا (پیش فروش واحد ها)

مشاوره املاک در کیش

برج مسکونی بهکیش مارینا یکی از پروژه های مسکونی مدرن و ایده آل در حال ساخت در جزیره زیبای کیش می باشد، این برج مسکونی زیربنای حدود 60 هزار متر مربع را در مجموع 21 طبقه به خود اختصاص داده است، برج بهکیش مارینا در منطقه ای بسیار مطلوب در جزیره کیش، روبروی هتل مارینا و مشرف به آب های نیلگون خلیج فارس در حال ساخت می باشد.

امکانات برج بهکیش مارینا

این برج از امکانات بسیار ایده آل و مطلوب جهت اقامت و سکونت توام با آسایش و آرامش برخوردار می باشد، امکانات برج بهکیش مارینا مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و در نظر گرفته شده اند، در این برج از بهترین و مدرن ترین تجهیزات جهت رفاه بیشتر ساکنین استفاده خواهد شد،

برج بهکیش مارینا

این امکانات شامل:
لابی مجلل، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ خشک و سالن ماساژ نمک، دو سالن مجزا ورزشی برای خانم ها و آقایان، سالن TRX، شش دستگاه آسانسور، سالن یوگا، بولینگ، زمین تنیس، سینما، کارگاه هنری، کافی شاپ، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، کتابخانه، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، لاندری و خانه داری، شوتینگ زباله و ...

برج بهکیش مارینا

واحدهای مسکونی

در 21 طبقه برج مسکونی بهکیش مارینا 220 واحد مسکونی با متراژ مختلف و یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه وجود دارد که از امکانات منحصر به فرد و بسیار مطلوب برخوردار می باشند، واحدهای اقامتی این برج دارای بالکنی وسیع و مشرف به دریا و آب های نیلگون خلیج فارس هستند، در ساخت این برج و واحدهای اقامتی آن از بهترین متریال استفاده شده است.

برج بهکیش مارینا

پلان های برج بهکیش مارینا

طبقات مختلف برج بهکیش مارینا دارای پلان های مختلف می باشند در این مقاله به بررسی واحدهای مسکونی هر طبقه همراه با تصاویری از پلان آنها می پردازیم:

طبقه سوم

در طبقه سوم برج 14 واحد اقامتی با متراژ های مختلف وجود دارد، طراحی و معماری این واحدها بسیار زیبا و شیک خواهد بود و از امکانات مدرن و ایده آل برخوردار هستند.

پلان طبقه 3 برج بهکیش مارینا

طبقه چهارم

در این طبقه نیز همانند طبقه سوم 14 واحد آپارتمان با متراژ متفاوت و امکانات مطلوب و ایده آل قرار گرفته اند و واحدهای آپارتمانی مشرف به دریا دارای بالکن بزرگ برخوردار هستند، واحدهای آپارتمانی در این طبقه 1 خوابه تا 3 خوابه می باشند.

پلان طبقه 4 برج بهکیش مارینا

طبقه پنجم

طبقه 5 برج بهکیش مارینا متشکل از 14 واحد آپارتمان شیک و لوکس می باشد، واحدهای آپارتمانی در این طبقه یک و دو خوابه با امکانات مطلوب و طراحی زیبا می باشند و سکونت دلنشین را برای ساکنان به همراه خواهند آورد.

پلان طبقه 5 برج بهکیش مارینا

طبقه ششم

در این طبقه دارای 12 واحد آپارتمان قرار خواهد گرفت، واحدهای اقامتی این طبقه دارای یک تا 3 خواب هستند، واحدهای آپارتمانهای 3 خوابه به عنوان بزرگترین واحدهای اقامتی در این طبقه حدود 193 متر مربع زیر بنا می باشند، همچنین واحدهای مشرف به دریا از تراسی با متراژ حدود 28 متر مربع برخوردار می باشند.

پلان طبقه 6 برج بهکیش مارینا

طبقه هفتم

این طبقه از لحاظ تعداد واحدهای آپارتمانی و نوع آنها مشابه با طبقه ششم هستند، در این طبقه نیز واحدهای 1 تا سه خوابه قرار دارند، واحدهای سه خوابه در این طبقه دارای زیر بنای 193 متر مربع می باشند و از طراحی بسیار زیبا و جذاب با امکانات مطلوب برخوردار هستند.

پلان طبقه 7 برج بهکیش مارینا

طبقه هشتم

طبق هشتم برج بهکیش مارینا متشکل از 12 واحد آپارتمان شیک و مدرن با امکانات رفاهی ایده آل میباشد، آپارتمان های سه خوابه این طبقه در مجموع با بالکن دارای متراژ 230 متر مربع می باشد و محیطی بسیار ایده آل برای زندگی همراه با آسایش می باشند.

پلان طبقه 8 برج بهکیش مارینا

طبقه نهم

در طبقه نهم برج بهکیش مارینا واحدهای آپارتمانی بسیار ایده آل قرار خواهند داشت که از ویژگی های مطلوب جهت اقامت و سکونت با چشم انداز بسیار زیبا از دریا و آبهای نیلگون خلیج فارس برخوردار هستند، این طبقه متشکل از 12 واحد آپارتمان می باشد و بزرگترین واحدها  در این طبقه دارای متراژی حدود 193 متر مربع و دارای 3 خواب هستند.

پلان طبقه 9 برج بهکیش مارینا

طبقه پانزدهم

در طبقه 15 برج بهکیش مارینا 12 واحد آپارتمانی یک تا سه خوابه قرار دارند که همگی از طراحی و امکانات بسیار زیبا و مدرن بهره مند هستند، آپارتمان های سه خوابه در این طبقه نسبت به طبقات پایین تر از متراژ بیشتر و در حدود 200 متر مربع برخوردار می باشند، تراس در این واحدها حدود 30 متر مربع و دارای سقف می باشد.

پلان طبقه 15 برج بهکیش مارینا

طبقه نوزدهم

طبقه نوزدهم برج مارینا که از طبقات بالایی این برج محسوب می شود دارای 7 واحد آپارتمانی بسیار ایده آل، مطلوب و بزرگ می باشد در این طبقه واحدهای آپارتمانی دارای متراژ و تعداد اتاق خواب های متفاوت هستند و می توان آنها را در 4 گروه دسته بندی کرد که شامل:

  1. واحد یک خوابه؛ متراژ 76 تا 80 متر مربع
  2. واحد دو خوابه؛ متراژ 109 تا 124 متر مربع
  3. واحد سه خوابه؛ 192 تا 236 متر مربع
  4. واجد چهار خوابه 292 تا 323

برج بهکیش مارینا

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/10/22 نویسنده : میترا امیری 1 نظر 2832 بازدید 7 پسند

سوالات متداول درباره برج جدید بهکیش مارینا (پیش فروش واحد ها)

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1401/08/23
1

سلام لطفا در خصوص زمان تحویل و قیمت واحد ها نیز اطلاع رسانی فرمایید

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.