باغ پرندگان کیش به همراه عکس پرنده ها

باغ پرندگان کیش یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری در جزیره کیش محسوب می شود، این مجموعه از سال 1380 با مساحت 3 هکتار و وجود 57 گونه مختلف از پرندگان متنوع از قاره آفریقا، قاره آسیا، استرالیا و آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است، این پارک در مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد.

فلامینگو

بخش های باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش به دو بخش مجزا تقسیم شده است که شامل موارد زیر می باشد:

1.بخش پرندگان داخل قفس

این بخش بسیار زیبا و سرسبز است و از پوشش گیاهی بسیار متنوع و جذاب برخوردار می باشد در امتداد مسیر سرسبز این باغ می توانید گونه های مختلفی از پرندگان را ببینید که در داخل قفس ها نگهداری می شوند و بر روی قفس پرندگان اطلاعات مفید و کاملی همچون زیستگاه پرندگان، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده داده شده است و با بازدید از این بخش می توانید اطلاعات جالب در مورد هر پرنده کسب کنید.

طوطی

2.بخش پرندگان آزاد

حدود 2 هکتار از مساحت باغ پرندگان به این بخش اختصاص دارد، این قسمت از زیبایی بسیار منحصر به فرد برخوردار است و هر فردی را شیفته خود می کند، در این بخش علاوه بر تماشای پرندگان که آزادانه پرواز می کنند، می توانید از طبیعت زیبای باغ و هوای مناسب و متعادل آن لذت ببرید و خاطره ای به یاد ماندنی در سفر به کیش برای خود و عزیزانتان ثبت کنید.

طاووس

چه پرندگانی در باغ پرندگان کیش زندگی می کنند؟

در قسمت های مختلف باغ پرندگان پرنده های متنوع و گوناگون از پرندگان زندگی می کنند که شامل: انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد، فلامینگو، انواع درناهای تاج دار، طاووس های زیبا، پلیکان های پا سفید و خاکستری، انواع طوطی های سبز، قرقاول چینی، انواع گونه های قو، کاسکو، ماکائو، کاکاتو آلبا، پنگوئن های پا سیاه، مرغ شاخدار، توکان  و ... می باشد.
برای پایدار ماندن نژاد برخی از این گونه های پرندگان در حال انقراض مراقبت های زیادی با محافظت شدید انجام می شود، پرندگان زیبا و رنگارنگ با بدن پوشیده از پر نشانه ی زیبایی های خلقت خداوند محسوب می گردند که کلمات در توصیف آنها ناتوان است، در زیر به معرفی چند مورد از این پرندگان زیبا می پردازیم:

پنگوئن های پا سیاه

یکی از جذابیت های این باغ حضور پنگوئن های پا سیاه  بامزه و باهوش است که با راه رفتن زیبا و خنده دار برای گردشگران لحظاتی دلنشین و شاد را به ارمغان می آورند، با وجود اینکه زیستگاه اصلی پنگوئن ها مناطق سردسیر است اما شرایط مطلوب برای زندگی آنان ایجاد شده است.

پنگوئن سیاه

قو

قوها که با نام پرنده های عاشق معروف و شناخته شده هستند در این باغ حتما توجه شما را جلب خواهند کرد، این پرندگان زیبا و دوست داشتنی با شنا کردن در برکه مصنوعی و همچنین چشمان با معصومیت توجه هر فردی را جذب می کنند.

قو

درناهای تاج دار

درناهای تاج دار، فلامینگو و سایر پرندگان آزاد در این باغ گویا برای خود مهمانی به پا کرده اند و درناهای تاج دار که غرور آمیز در اطراف برکه قدم بر میدارند و آواز میخوانند فضا را بسیار دلنشین کرده اند، آنها با تاج های  زیبایی که دارند خود را مالک برکه و محوطه می پندارند.

درناهای تاج دار

پیلا پیلا

پیلا پیلا از گروه توکان ها می باشد، توکان پرنده ای سیاه رنگ است که بخش گلوی آن رنگی یا سفید رنگ می باشد و دارای منقاری بزرگ و رنگی می باشد که زیبایی بسیار ویژه ای به آن بخشیده است و این پرنده را خاص و جذاب کرده است این پرنده ی زیبا، آرام، مهربان، باهوش و بازیگوش توجه افراد را به خود جلب می کند.

پیلاپیلا

آیا حیوانات نیز در باغ پرندگان زندگی می کنند؟

در باغ پرندگان علاوه بر وجود گونه های متنوع و زیبای پرندگان حیوانات مختلفی زندگی می کنند که بازدید از این باغ را برای شما به یاد ماندنی تر و دلچسب تر می کند، حضور حیواناتی همچون تمساح گاندو (پوزه کوتاه) تنها کروکودیل بومی پاکستان و ایران، آهوها، مارمولک، مارها و میمون ها شما را شگفت زده می کند، در این باغ دیدن میمون های بازیگوش و آهوهایی که دسته ای حرکت می کنند و مدام در حال غذا خوردن هستند، جذابیت ویژه و خاص خود را دارد.

تمساح

اطلاعات باغ پرندگان کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، پارک دلفین های کیش
ساعات بازدید: 16 الی 20
لازم است بدانید که بلیط باغ پرندگان کیش به صورت جداگانه فروخته نمی شود و با خرید بلیط از دو بخش پارک دلفین ها و سیرک آکروبات نیز می توانید دیدن کنید ، مبلغ بلیط برای کودکان 2 تا 4 سال نیم بها می باشد.
 
 

دسته ی گردشگری 1400/07/29 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 2460 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره باغ پرندگان کیش به همراه عکس پرنده ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.