اجاره موتور برقی در کیش با تخفیف ویژه (نرخ نامه 1403)

اجاره انواع موتور برقی و اسکوتر برقی با قیمت مناسب در جزیره کیش

شما می توانید از طریق همین صفحه علاوه بر مشاهده قوانین در زمینه اجاره موتور برقی اقدام به رنت انواع موتورهای برقی در هر کجای از جزیره کیش نمایید.

امکان اجاره موتور برقی به صورت روزانه و یا ساعتی می باشد.

ارزانترین نرخ اجاره موتور کیش

شماره تماس برای رزرو و مشاوره رایگان و دریافت تخفیف (تماس تلفنی، واتس اپ) : ظرفیت تکمیل

قیمت ها تماما آپدیت شده است ، امکان تحویل موتور در هر کجای از جزیره، موتورها کم کار و نو می باشند.

 

 

موتوربرقی سافاری

موتور برقی سافاری

قیمت اجاره ساعتی : 150 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 400 هزار تومان

 

موتوربرقی وسپا کلاسیک

موتور برقی وسپا کلاسیک (در 3 رنگ)

قیمت اجاره ساعتی : 200 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 500 هزار تومان

 

موتور سوپر سافاري ليتيوم

موتور برقی سوپر سافاری لیتیوم

قیمت اجاره ساعتی : 150 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 550 هزار تومان

 

موتور برقی آپاچی جگوار

موتور برقی آپاچی جگوار

قیمت اجاره ساعتی : 200 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 600 هزار تومان

 

موتوربرقی ايكس من

موتور برقی ایکس من

قیمت اجاره ساعتی : 100 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 250 هزار تومان

 

موتوربرقی سوپر سافاري ليتيوم

موتور برقی نینجا

قیمت اجاره ساعتی : 350 هزار تومان

قیمت اجاره روزانه : 800 هزار تومان

امکان رزرو در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس داده شده می باشد و شما می توانید به راحتی اقدام به رنت موتور برقی در جزیره کیش نمایید.

اصلی ترین دلیل محبوبیت جزیره کیش وجود تفریحات هیجان انگیز و لذت بخش است، موتور برقی یکی از تفریحات پرطرفدار و کم هزینه ی کیش است. این موتورها در سال 1392 وارد ایران شده اند و نه تنها گردشگران بلکه بومیان منطقه نیز از آن استفاده می کنند، جالب است بدانید که استفاده از موتور های برقی برای بانوان آزاد می باشد.

موتور برقی در کیش

موتور برقی

گشت و گذار با موتور برقی در جزیره و تماشایی زیبایی دریا و امواج نیلگون خلیج فارس تجربه ی بسیار دلنشین همراه با لذت و هیجان به همراه دارد. این موتورها با باطری شارژ می شوند، بسیار ایمن و راحت هستند و می تواند مسافتی در حدود 110 کیلومتر را با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت طی کنند، در صورت داشتن شارژ کامل می توانید از یک ساعت گشت و گذار در جزیره با موتور برقی لذت ببرید. 

نکات و ویژگی های مهم در مورد موتورهای برقی

قبل از اجاره موتور برقی در کیش لازم است به چند نکته دقت لازم را داشته باشید باشید و به آن توجه کنید به عنوان مثال قدرت موتور یکی از این موارد است زیر به هر میزان قدرت موتور بیشتر باشد؛ شتاب و سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود، کیفیت ساخت موتور نیز از عوامل تاثیرگذار بر این امر می باشد. در جدول زیر اصلی ترین این موارد را بیان میکنیم تا بتوانید انتخاب مطلوب و با اگاهی داشته باشید.
 

ردیفویژگی هاتوضیحات
1سرعت موتورحداکثر سرعت موتور برقی 80 کیلومتر بر ساعت 
2مسافتموتور برقی در صورت شارژ کامل می تواند 80 کیلومتر را طی کند.
3باتریباطری موتورهای برقی شامل سه نوع اسیدی، لید اسید و لیتیومی می باشد، کم کیفیت تریت این باطری ها اسیدی و بهترین و با کیفیت ترین نوع آن لیتیومی است
4ترمزترمز موتورها شامل: دیسکی، لنتی و جفت دیسک می باشد.
5اندازه موتور برقیسه نوع موتور برقی اسکوتر، اسپرت و کراس وجود دارد که در ایران دو نوع اول موجود می باشند.


مراکز اجاره موتور برقی در کیش

اجاره ی موتور برقی در کیش به صورت دو نفره و یک نفره می باشد، همچنین نسخه ی سه چرخ موتورهای برقی نیز برای حفظ تعادل افرادی که تا به حال موتور سواری نکرده اند، وجود دارد، این موتورها را می توان از اسکله تفریحی، پارک ساحلی مرجان، پارک سیمرغ و همچنین از ایستگاه های مخصوص دیگر در سطح جزیره اجاره کرد. لازم است بدانید امکان خرید این وسیله نیز در جزیره مقدور است. 

اجاره موتور برقی

چگونگی استفاده از موتورهای برقی

استفاده از موتورهای برقی بسیار آسان و ساده است، در حرکت با این موتورها به گاز و ترمز باید دقت کرد. همچنین در ایستگاه ها قبل از اجاره دادن موتور برقی به افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده اند، نحوه ی استفاده از آن آموزش داده می شود تا بتوانند بدون خسارت جانی و مالی از موتورهای برقی استفاده کنند.

چگونه می توان خلافی موتور برقی را چک کرد؟

برای چک کردن خلافی موتور برقی کافیست پلاک موتور را در سامانه ی traffic.kish.ir وارد کرده و میزان خلافی را چک نمایید. همچنین صاحبان موتورهای برقی می توانند با مراجعه به همین سامانه اقدام به دریافت پلاک برای موتور خود نمایند.

پیشنهادی خاص برای موتور سواری

در فصل زمستان حدود ساعت 4 و در فصل تابستان حدود ساعت 7 بعدازظهر دمای هوا بسیار مطلوب است و می توانید برای تفریح بیرون بروید. با استفاده از موتور برقی با غروب خورشید همراه شوید و خط غربی ساحل کیش را بپیمایید، از زیبایی فوق العاده ی منظره و آرامش آن دور از صدا و هیاهو لذت ببرید و فقط به صدای امواچ آب و مرغان دریایی گوش دهید. 
خلیج شرقی کیش نیز مسیری بسیار مناسب برای موتور سواری است که حدود 5.5 کیلومتر می باشد، موتور برقی شارژی مناسب برای 3 تا 5 بار رفت و آمد در این مسیر را دارد و می توانید از زیبایی منظره و صدای امواجی که با ساحل برخورد می کنند، لذت ببرید و تجربه ای سفری خاطره انگیز و لذت بخش را داشته باشید.

اجاره موتور برقی

شرایط اجاره موتور برقی در کیش

برای استفاده از موتور برقی باید شرایط زیر را داشته باشید و به آن ها دقت کنید؛

  • برای بستن قرارداد باید حداقل 15 سال سن داشته باشید.
  • داشتن کارت شناسایی معتبر و داشتن ودیعه 50 هزار تومان برای اجاره موتور برقی لازم است.
  • استفاده از کلاه ایمنی ضروری می باشد.
  • فقط در مسیرهای دوچرخه سواری تردد کنید و از تردد در مسیرهای دیگر مانند پیاده رو و خیابان ها خودداری کنید در غیر این صورت 50 هزار تومان جریمه می شوید.
  • در صورت آسیب زدن به اسکوتر برقی باید خسارت جبران شود، اما اگر شما دچار آسیب شوید ایستگاه در قبال شما هیچ مسئولیتی ندارد.

موتور برقی

هزینه ی اجاره ی موتور برقی 

اجاره ی موتور برقی در کیش بسیار کم هزینه است و بستگی به شرکت ارائه دهنده و نوع موتور اجاره ای دارد، هزینه ی اجاره موتور برقی متغیر از 30 تا 50 هزار تومان می باشد. دقت داشته باشید که هزینه ی اجاره ی موتور برقی در ایام و شرایط خاص متفاوت است، مثلا در ایامی که رونق گردشگری در این جزیره بیشتر است مبلغ اجاره ی این موتورها نیز افزایش می یابد.

آیا خانم ها در جزیره کیش می توانند از موتور برقی استفاده کنند؟

موتور سواری و دوچرخه سواری در ایران برای خانم ها ممنوع اعلام شده است، اما در جزیره کیش این قانون برای خانم ها وجود ندارد و آنها نیز می توانند همچون آقایان از گشت و گذار با موتور، دوچرخه و سایر وسایل سرگرم کننده لذت ببردند و خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به جزیره کیش داشته باشند، خانم ها نیز  با مراجعه به مراکز اجاره موتور برقی در کیش تجربه ای هیجان انگیز از موتور سواری را تجربه می کنند.

فواید و معایب موتورهای برقی

یکی از فواید اصلی و دلیل محبوبیت موتورهای برقی جلوگیری از آلودگی هوا است. همچنین این موتورها بی صدا هستند و با توجه به اینکه بوق زدن در جزیره ی کیش ممنوع است و جریمه دارد، از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری می شود. اما این بی صدا بودن مزایا و معایبی دارد که به اختصار به هر کدام اشاره می کنیم.

موتور برقی

فواید بی صدا بودن موتور برقی

وقتی در کنار ساحل نشسته و از منظره ی زیبای ساحل در کنار صدای امواج دریا لذت می برید، هر نوع صدای گوش خراش وسایل نقلیه ممکن است آرامش شما را به هم بزند. استفاده از موتورهای برقی باعث می شود که سکوت و آرامش حفظ شود، همچنین شما با یکدیگر بدون فریاد زدن صحبت کنید.


معایب بی صدا بودن موتور برقی 

از  معایب اسکوتر های برقی بوق نزدن و نداشتن صدای آن است و به آنها لقب اشباح سرگردان داده شده است. زیرا کسی از وجود آنها اطلاع پیدا نمیکند و نمیتوان افراد را از وجود خطر آگاه کرد و به آنها هشدار داد . قبلا جزیره ی کیش به عنوان جزیره ای امن و دور از موتور شناخته میشد، اما با ورود موتورهای برقی از محبوبیت آن کاسته شد. زیرا موتور سواران گاهی آرامش دوچرخه سواران و عابران را به هم میزنند.

موتور برقی

انواع موتور برقی در کیش

در جزیره کیش موتورهای مختلف برقی برای اجاره وجود دارد، موتورهای برقی جهت دارا بودن ضریب امنیت بالاتر دارای چرخ های بزرگ می باشند، این موتورها از لحاظ قطعات و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند.

موتور برقی سوپر سکو SUPER SOCO

 موتور برقی سوپرسکو با طراحی منحصر به فرد خود یکی از بهترین موتور برقی های برقی ساخته شده در دنیا می باشد و می توانید با این موتور برقی مسافتی طولانی حدود 65 کیلومتر را با سرعت 45 کیلومتر بر ساعت طی کنید، این موتورها در سه نوع اکونومی، نرمال و اسپرت طراحی شده اند. جدیدترین مدل این موتور برقی دارای توان 2000 وات و حداکثر سرعت 48 کیلومتر بر ساعت می باشد و می تواند مسافتی تا 80 کیلومتر را بپیماید، این موتور برای افراد با سلیقه های مختلف جذاب است و در سال 2017 در اروپا عنوان بهترین موتور برقی را به خود اختصاص داده است.

موتور سوپرسکو

موتور برقی لیفان 2000 وات

موتور برقی برقی لیفان یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای گشت و گذار در جزیره کیش می باشد که از نظر سرعت و شتاب می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد، این موتور می تواند حدود 60 تا 70 کیلومتر را با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت طی کند، این موتور برقی دارای صفحه نمایش گر دیجیتال می باشد که امکان مشاهده سرعت و مسافت برای شما فراهم آورده است. 

موتور برقی لیفان

موتور برقی XMen

تمام قطعات این موتور برقی ساخت کشور ژاپن است و مونتاژ آن در ایران انجام شده است این موتور از ویژگی های همچون: توان موتور 1500 وات، سرعت 50 کیلومتر در ساعت برخوردار می باشد، مدت زمان شارژ این موتور 5 تا 6 است و دارای کیلومتر عقربه ای، کمک عقب در وسط و امکان حرکت معکوس (دنده عقب) می باشد.

موتور xmen

موتور برقی وسپا

موتور برقی وسپا به شما حس موتورسوار ی نوستالژیک را القا می کند، این موتور برقی دارای ویژگی های همچون شتاب بالا و سواری راحت می باشد و می تواند برای شما تجربه ای لذت بخش از اولین موتور سواری را ایجاد کند، این موتور از باطری لیتیومی برخوردار است و می تواند با حداکثر سرعت 60 کیلومتر در ساعت مسافت 70 کیلومتر را بپیماید و توانایی تحمل وزنی برابر با 190 کیلو گرم را دارد.

موتور وسپا

قوانین الزامی در اجاره موتور برقی

در هنگام رانندگی با موتورهای برقی باید به چند مورد دقت لازم و کافی را داشته باشید:

  1. با سرعت مجاز تردد کنید.
  2. برای حرکت از مسیر راست استفاده نمایید.
  3. در زمان رانندگی مواظب کودکان و سالمندان باشید.
  4. قبل از اتمام شارژ باطری، آن را به ایستگاه مورد نظر تحویل دهید.
دسته ی گردشگری 1401/02/26 نویسنده : میترا امیری 2 نظر 52150 بازدید 50 پسند

سوالات متداول درباره اجاره موتور برقی در کیش با تخفیف ویژه (نرخ نامه 1403)

  شرایط اجاره موتور برقی در کیش به چه صورت است؟

برای اجاره موتور برقی داشتن کارت شناسایی معتبر و حداقل سن 15 سال تمام الزامیست. ضمنا در هنگام اجاره موتور برقی باید مبلغی را بعنوان ودیعه پرداخت نمایید. 

  هزینه اجاره موتورهای برقی به چه صورت است؟

آخرین قیمت کرایه موتور برقی بر روی وب سایت کیش میزبان به صورت کاملا بروز شده قرار گرفته است که می توانید در بخش بالا مشاهده نمایید.

  آیا امکان اجاره روزانه موتور برقی وجود دارد؟

بله، موتورهای برقی به صورت 24 ساعته نیز قابل اجاره هستند. 

  آیا اجاره کننده امکان شارژ موتور را دارد؟

بله در هنگام تحویل موتور شارژر آن نیز در اختیار مستاجر قرار میگیرد تا در صورت لزوم موتور را شارژ نماید.

  در صورت تصادف باید خسارت پرداخت؟

بله، در صورت تصادف و برخورد موتور با موانع هزینه خسارت وارده برعهده اجاره کننده می باشد. 

  آیا در همه قسمت های کیش میتوان موتورسواری کرد؟

محل تردد موتورهای برقی در کیش یا محل تردد سایر وسایل نقلیه متفاوت است و اجاره کننده باید در محل های مخصوص موتورسواری کند.

  آیا برای اجاره موتور برقی داشتن گواهینامه الزامی است؟

برای استفاده از برخی موتورها اجاره کننده ملزم به ارائه گواهینامه موتور می باشد که در هنگام اجاره اعلام خواهد شد. 

  هزینه اجاره 24 ساعته موتور برقی چقدر است؟

هزینه اجاره روزانه موتور برقی بسته به مدل موتور از 450 تا 850 هزار تومان متفاوت است. 

  آیا بانوان می توانند موتور برقی در جزیره کیش اجاره کنند؟

بله، اجاره و استفاده از موتور برقی برای خانم ها در جزیره کیش هیچ محدودیتی ندارد.

  برای استفاده از موتورهای برقی آموزشی وجود دارد؟

در برخی ایستکاه ها، برای افراد علاقمند که تجربه موتورسواری نداشته اند آموزش های لازم ارائه می شود.

  حداکثر سرعت موتورهای برقی چقدر است؟

حداکثر سرعت موتورهای برقی با توجه به مدل موتور بین 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت می باشد.

  آیا موتورهای برقی به صورت دونفره قابل استفاده هستند؟

بله، بعضی از موتورهای برقی کیش را به صورت دونفره نیز میتوان استفاده کرد.

  موتورهای برقی ایمن هستند؟

موتورهای برقی در جزیره کیش اجازه ورود به خیابان ها را ندارند و در مسیر مشخصی که برای آنها معین شده است باید تردد نمایند، از طرفی یک کلاه ایمنی به مستاجر تحویل می گردد که استفاده از آن اجباری است.

  موتورهای برقی سالم هستند؟

تمامی موتورهای برقی پیش از تحویل به اجاره کننده از لحاظ فنی و تخصصی بررسی می شوند و در سلامت کامل به مستاجر تحویل داده می شوند.

نظرات کاربران

آیکون کاربرحسام | 1401/02/31
0

موتور سواری کنار ساحل واقعا لذت بخشه حتما تجربه اش کنید جزء اون تفریحاتی هم هستش که هزینه کمی داره

مشاهده بیشتر ...
آیکون کاربرمیلاد | 1401/02/31
1

من برای یک روز موتور سوپر ایکس کرایه کردم شارژرش رو هم بهم دادن حدود یک ساعت و نیم شارژ نگه داشت سه بار تا شب زدم به شارژ البته شارژش سریع بود

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.